Kompava má čestné miesto na trhu už dve desaťročia. Takto vyzerala oslava jubilejných 20. narodenín
Kompava má čestné miesto na trhu už dve desaťročia. Takto vyzerala oslava jubilejných 20. narodenín

Kompava má čestné miesto na trhu už dve desaťročia. Takto vyzerala oslava jubilejných 20. narodenín

Kompava má čestné miesto na trhu už dve desaťročia. Takto vyzerala oslava jubilejných 20. narodenín

Spoločnosť Kompava oslávila 1. apríla svoje dvadsiate výročie úspešneho pôsobenia na trhu. Pri tejto príležitosti firma zorganizovala oslavu okrúhlin v známom kúpeľnom meste Trenčianske Teplice, kde zavítali predovšetkým obchodní partneri, rodina, priatelia či zamestnanci zakladateľky spoločnosti Kompava Ing. Želmíry Komorechovej. Úspešnej majiteľke však prišli zagratulovať aj mnohí známi športovci.

Obsah

Výstižný dátum založenia firmy, ktorý skôr evokuje prvoaprílový žart sa časom otočil do veľkolepých rozmerov. Svedčí o tom aj fakt, že Kompava 1. apríla oslávila svoje okrúhle narodeniny. V začiatkoch to však zakladateľka nemala v podnikaní ľahké, no vďaka usilovnosti, odhodlaniu a tvrdej práci to s firmou Kompava dotiahla naozaj ďaleko. „Dátum založenia  firmy sme zámerne naplánovali na 1. apríl, ak by sa náhodou firmu nepodarilo rozbehnúť. Avšak časom sa ukázalo, že to nebude vtip. Je to veľká realita, pretože dvadsať rokov je dvadsať rokov. Mám zimomriavky a som šťastná, že mám okolo seba nesmierne množstvo ľudí, ktorí sa podieľali na tomto dlhoročnom úspechu budovania firmy, pretože to nie je len môj výsledok. Vyjadrujem jedno veľké ďakujem, “nešetrila slovami vďaky šéfka Kompavy Ing. Želmíra Komorechová.

Dátum založenia  firmy sme zámerne naplánovali na 1. apríl, ak by sa náhodou firmu nepodarilo rozbehnúť. Avšak časom sa ukázalo, že to nebude vtip. Je to veľká realita..."

Zagratulovať prišli, obchodní partneri, športovci aj známe tváre

Pozvanie na oslavu priajali aj známi influenceri či športovci, s ktorými Kompava dlhodobo spolupracuje. Majiteľke tak prišiel osobne zagratulovať aj súčasný predseda SPV - Slovenského paralympijského výboru PhDr. Ján Riapoš PhD. „Spoločnosť Kompava s pánom Riapošom úzko spolupracuje od roku 2016, a to v rámci sponzorovania športovcov, no rovnako aj na báze odborných školení a prednášok o vhodnosti výživových doplnkov pre paralympionikov. Športovci zo zväzu rovnako pravidelne navštevujú aj diagnostické centrum Metflex v Žiline, ktoré je súčasťou firmy Kompava. V spolupráci s predsedom SPV majiteľka vyvíjala aj produkt Belly Fyto Detox, ktorý si paralympionici obľúbili,“ vysvetľuje riaditeľka marketingu Mgr. Lucia Komorechová. Svojou návštevou podstila majiteľku aj riaditeľka Top centra podnikateliek Ing. Tatiana Nátna, ale aj primátor mesta - Nové Mesto nad Váhom Ing.  Jozef Trstenský s manželkou.                 

 

Osláv výročia sa zúčastnila aj influencerka Lucia Mokráňová so svojim bratom, dvojičkou Lukášom. Kompava je obom súrodencom obchodným partnerom, keďže sa podieľa na vývoji a výrobe ich vlastnej rady športových doplnkov. Zagratulovať prišli aj manželia Zlatošovci, ktorí sú tréneri a experti na optimálnu výživu a funkčnú kondíciu. S Kompavou spolupracujú už niekoľko rokov a v kooperácii s nimi boli navrhnuté aj produkty ako Wellness Daily Protein“ alebo tyčinka „Wellness Bar.“ Rovnako nechýbala ani slovenská hviezda kulturistiky Marián Čambal, majsterka sveta v naturálnej kulturistike Laura Takácsová či profesionálny kulturista Blažej Ľubomír s priateľkou, ktorý na poslednej súťaži v Budapešti NPC IFBB Profesional v roku 2020 vyhral 1. miesto vo váhovej kategórii „101kg.“

 

Oficiálnym moderátorom podujatia bol divadelný a seriálový herec Juraj Bača, ktorý neskôr vystúpil aj s kapelou. Jej súčasťou bol výnimočne aj slovenský gitarista, hudobný aranžér a skladateľ Michal Kovalčík. V rámci programu vystúpili artisti zo zoskupenia Vertigo so svojou dynamickou „light“ šou, ktorí sa zviditeľnili v šou Česko Slovensko má talent. Na záver svojho vystúpenia predstavili nový rebranding firmy Kompava spoločne s novým sloganom „Live an effective life. “ „Rebranding sme sa rozhodli spojiť s 20. narodeninami, pretože nastal čas sa posunúť či už logom, ale i produktami k mladšej generácii a k novým víziám. Zvolili sme modernšjšiu a atraktívnejšiu formu vizuálnej komunikácie. Rovnako sme zmenili vizuál aj produktom na podporu zdravia, a preto už taktiež  majú nový „look“, keďže chceme viac upozorniť na jednotnosť produktov a zvýrazniť značku,“ objasňuje riaditeľka marketingu Mgr. Lucia Komorechová.