Referent nákupu
Ak máte dobré komunikačné, vyjednávacie schopnosti a máte prehľad v dátach, potrebujeme práve Vás.
- Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
- Termín nástupu
ASAP
- Druh pracovného pomeru
plný úväzok
- Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
Na danej pracovnej pozícii môže zamestnanec získať odmeny za svoju proaktivitu.
Čo bude tvojou náplňou práce?
Do nášho tímu hľadáme precízneho a zodpovedného Referenta nákupu, ktorý bude zabezpečovať správny výber, objednávanie a evidenciu surovín a obalov potrebných pre plynulý chod výroby. Ak máte dobré komunikačné, vyjednávacie schopnosti a máte prehľad v dátach, potrebujeme práve Vás.
- Zabezpečovanie nákupu surovín a obalov podľa potrieb výroby.
- Komunikácia a vyjednávanie s dodávateľmi na dennej báze. Vyhľadávanie nových dodávateľov a monitorovanie vhodných ponúk. Potrebná komunikácia v anglickom jazyku.
- Vytváranie dopytov, spracovanie cenových ponúk a vyhodnocovanie dodávateľov podľa FSSC.
- Vystavovanie objednávok, kontrola termínov dodania a riešenie prípadných odchýlok a reklamácií.
- Kontrola prijatých faktúr, dodacích listov a CoA dokumentácie.
- Evidencia a práca s nákupnou dokumentáciou podľa ISO štandardov.
- Správa karanténneho skladu a kontrola správnosti uložených surovín.
- Spolupráca s výrobou, skladom, kvalitou a logistikou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej, prosperujúcej a neustále rastúcej firme (na trhu od roku 2002)
- Možnosti profesionálneho a osobného rozvoja
- Podpora vzdelávania a odborného školenia
- Teambuildingy a športové aktivity
- Fitness s trénerkou za zamestnanecké zľavy, masážne lôžko na pracovisku
- Zamestnanecké zľavy – zvýhodnený nákup tovaru z našej ponuky
- Diagnostické centrum (diagnostika kvapky krvi, ciev, InBody, spiroergometria, diagnostika pleti) - využitie počas dní zdravia
- Nápoje na pracovisku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
POHODA (účtovníctvo) - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-
Zodpovednosť a dôslednosť pri práci s dokumentáciou a údajmi.
-
Silné komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
-
Samostatnosť pri riešení úloh a schopnosť rozhodovať sa.
-
Analytické myslenie a schopnosť pracovať s číslami.
-
Dobrá organizácia práce a schopnosť stanoviť si priority.
-
Proaktívny prístup a chuť hľadať efektívne riešenia.
-
Výhodou je skúsenosť v oblasti výživových doplnkov, farmácii, potravinovej výrobe.
Znie to ako práca pre teba?
Pošli nám CV a pár viet o sebe, potešíme sa aj ukážkam tvojich prác v rámci marketingu.
Tešíme sa!
