Ako schudnúť z bokov, stehien a z brucha? Stravou a cvičením!

Ako schudnúť z bokov, stehien a z brucha? Stravou a cvičením!

Každý z nás máme skúsenosti s tým, že akokoľvek sa snažíme nejesť alebo obmedziť jedenie aj tak nie a nie schudnúť podľa našich predstáv.

Aby sme si nenarušili metabolizmus nesprávnym nejedením je potrebné si uvedomiť čo náš organizmus potrebuje a čo nie. V prípade, že sa nám nedarí schudnúť z problematických partiín obmedzením prísunu potravín, potrebujeme biolátky, ktoré rozprúdia v našom tele prirodzené spaľovanie tukov a zrýchlia metabolizmus. A navyše je dobré naučiť sa počúvať a vnímať signály, ktoré nám naše telo dáva. To je prvý úspešný krok.

Nepravidelné stravovanie pozostávajúce z 1-3 jedál vám nezabezpečí štíhlu postavu. Vhodnejšie je jesť častejšie, napr. 5 x denne. Ak však prejdete na päť jedál denne, musíte si strážiť kalórie. V troch jedlách dodáte svojmu telu určité množstvo kalórií, preto ak prejdete na päť jedál, úmerne zmenšite porcie a tým aj prísun kalórií z jedného jedla. Zbavte sa stavov hladovania a následného prejedania sa. Hlad totiž nie je jediným negatívom nepravidelného jedenia. Do hry vstupuje takisto hormón inzulín. Vedci zistili, že nárazový príjem väčšieho množstva potravy v priebehu 24 hodín zvyšuje hladinu cukru, čo spôsobuje ukladanie tuku v tele. A to je posledné, čo chcete! Ideálne je teda rozdeliť dennú dávku na 5 až 6 ďalších dávok.

Príjem by mal vyzerať nasledovne:

  • raňajky 30% energetického príjmu
  • desiata 10%
  • obed 20%
  • olovrant 10%
  • večera 20%
  • druhá večera 10%

Pri menej výhodnej kombinácii s troma príjmami potravy sa odporúča zloženie takto:

  • raňajky 30%
  • obed 40%
  • večera 30%

Každé chudnutie by malo byť založené na pohybovej aktivite, nepochybne do každého diétneho plánu treba zaradiť doplnky výživy na chudnutie, ktoré napomáhajú spaľovaniu tukov, urýchľujú regeneráciu a zbavujú pocitu hladu. Medzi takéto doplnky výživy patria:

Ukážkový jedálny lístok na chudnutie:

  • raňajky: Karnitín, ovsené vločky, čierna káva
  • desiata: proteín pre ženy BodyFit
  • obed: Fit Chitosferín, kuracie/morčacie prsia na prírodno, ryža, zeleninový šalát
  • olovrant: proteín pre ženy BodyFit
  • asi 1-1,5 hod.pred tréningom: spaľovače tukov L-karnitín alebo ThemoFit
  • po tréningu okamžite 1-2 malé jablká
  • večera: cottage-syr, 2 bielky natvrdo, 1-2 ks Racio chlebíka
  • neskorá večera: 1 biely nízkotučný tvaroh

Pite denne aspoň 3L nesýtenej vody, príp. bylinkový čaj bez cukru, obmedzte príjem soli a potraviny bohaté na tuky a cukry. Nemenej dôležitý je aj pohyb, nemusí ísť o výkonnostný šport, ale stačí uvoľnený a pravidelný pohyb, ktorý Vám spôsobuje radosť. Venujte sa mu aspoň 3x do týždňa, min. 20 minút. Pamätajte že, chudnutie je založené na menšom energetickom príjme a väčšom výdaji!!!

Chcete vyskúšať náš proteín na chudnutie Bodyfit? Nakúpte priamo tu!


Kompava spol. s r.o., Piešťanská 1202/44, Nové Mesto nad Váhom 91501, +420 903 473 211, objednavky@kompava.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info