Ako vyzerá príprava výživy na desaťboj

Ako vyzerá príprava výživy na desaťboj

Bežecké športy Desaťboj: Branislav Puvák (physioterapeut)

  • „kráľovská“ jednoznačne najťažšia atletická disciplína
  • pozostáva z rýchlosti, sily a vytrvalosti
  • 19-násobný medailista z MSR
  • viacnásobný majster Slovenska a reprezentant SR
  • od roku 1998 pravidelne v prvých desiatkach atletických tabuliek vo viacerých disciplínach
  • v roku 2006– najlepší slovenský výkon

DOPLNKY VÝŽIVY:

  • ako physioterapeut z fyziológie trávenia viem, že potrebné látky na regeneráciu svalov nie je možné vždy získať z bežnej stravy, doplnky výživy sú jednoducho formou stravy, ľahšie stráviteľné, s rýchlejším účinkom, vysokým efektom
  • počas kariéry som prešiel cez množstvo firiem, cez lacné, nekvalitné, veľké množstvá, zahraničné, či so sponzormi i bez sponzorov, jednoznačne vsádzam na kvalitu (KOMPAVA) od roku 2004.
  • počas súťaže alebo tréningu využívam množstvo doplnkov výživy: hlavne na regeneráciu síl, prísun energie, ochranu
  • súťaž v desaťboji trvá 2 dni 6–9 hodín, telo je v neustálom zaťažení

PREBIEHA TO ASI TAKTO: RÁNO: 7.00– 5g KREATIN, 500mg L-KARNITIN, TRIBULUS 1 tbl, BCAA 2 tbl, AMINO 2 tbl. 7.30– RAŇAJKY 9.00– 500mg L-CARNITIN, KREATIN 5g, GAINER, TRIBULUS 1 tbl, 9.30– ROZCVIČOVANIE 90 min, počas ENERGOFIT 11.00– 100m (11,20), po tréningu BCAA, L-KARNITIN, HYPOFIT, rozcvičovanie 30 min ENERGOFIT 12.00– DIAĽKA (698 cm)- 3 pokusy, KREATIN 5g, TRIBULUS, GAINER, 3-ENERGY BAR, ENERGOFIT 14.00– GUĽA (12,41) –3 pokusy, rozcvičovanie 20 min, 3-ENERGY BAR, ENERGOFIT 16.00– VÝŠKA (201) – cca 15 pokusov, rozcvičovanie 20 min, HYPOFIT 18.00– 400 m (50,62)- výklus 20 min, HYPOFIT, AMINO, BCAA VEČERA

2.deň: 7.00– 5g KREATINu, L-CARNITIN, TRIBULUS, BCAA 2kps, AMINO 2tab 7.30– rozcvičovanie – ENERGOFIT, GAINER 9.00– 110m pr (15,41) RAŇAJKY + GAINER, TRIBULUS, KREATIN 5g, 3-ENERGY BAR 11.00– DISK (40,95)- 3 pokusy, rozcvičovanie 20 min, ENERGOFIT, L-CARNITIN, 13.00 – ŽRD (385) – 15 pokusov, rozcvičovanie – ENERGOFIT, TRIBULUS, 15.00 – OŠTEP (56,60) – pokusy, rozcvičovanie – HYPOFIT, 16.00 – 1500m (4 : 33) po tréningu HYPOFIT, BCAA, AMINO, a plno stravy

Toto všetko bez Kompavy nefunguje, Ďakujem vám, veľmi pekne.

Kompava spol. s r.o., Piešťanská 1202/44, Nové Mesto nad Váhom 91501, +420 903 473 211, objednavky@kompava.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info