Desatoro v stravovaní

Zdravá výživa
Prinášame Vám desatoro odporúčaní pre zdravé stravovanie ktoré zhrnula naša fitness trénerka Martina Hiklová.
  1. Jedzte 5 – 6 x denne po 2-3 hod. pravidelne a v malých dávkach.
  2. Dodržujte pitný režim, min 2-3 l vody! Nie sladké vody, skôr bylinkové čaje, čistú vodu, citrón pomáha rozpúšťať tuky, zabraňuje ich ukladaniu! 
  3. Doobeda jedzte skôr sacharidy (ryža, pečivo, ovocie), poobede sa snažte doplniť viac bielkovín (mäso, ryby, tvaroh, vajicia, kokteily, strukoviny... a uprednostnite skôr zeleninu)
  4. Výhodou je naučiť sa stravu separovať skrz slabšie zaťaženie zažívacieho traktu a ochránenie pankreasu.
  5. Vynechajte zo stravy biely chlieb, múčne jedlá, knedle, zasmážané polievky, najmä sladkosti. Každý cukor zabraňuje telu spaľovať tuky.  Na minimum obmedzte cestovinu, ryžu a taktiež zemiaky. Ako náhradu sladkostí môžete použiť pár kociek horkej čokolády.
  6. Jedzte čo najviac vlákniny, mlsajte s orieškami, mandľami... Navyše vláknina dopomáha k dennému vyprázdňovaniu, čo je základ pre organizmus.
  7. Obmedzte negatívne vplyvy- fajčenie, alkohol, konzervované potraviny, údeniny atď
  8. Dostatočne spite, nestresujte sa!
  9. Nemyslite na jedlo, ale myslíte na to že sa Vám podarí schudnúť a budete sa cítiť fit.
  10. Nevzdávajte sa, myslite pozitívne, majte silnú pevnú vôľu a radujte sa zo života. Všetko, čo človek chce, dosiahne.
Martina Hiklová

Galéria

Štítky:

Kompava spol. s r.o., Piešťanská 1202/44, Nové Mesto nad Váhom 91501, +420 903 473 211, objednavky@kompava.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info