Garancia doručenia do Vianoc pri objednávkach do 18.12. do 11:00!

Už iba:
d
h
m
s

Otázky a odpovede

Na Vašu e-mailovú adresu Vám od Comgate príde odkaz, cez ktorý môžete objednávku zaplatiť znova, ak predchádzajúca platba nebola úspešná. Ak ani tak platba nebude fungovať, odporúčame jednoducho vytvoriť novú objednávku.

V prípade, že máte otázku ohľadom kombinácie produktov, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovej adrese [email protected] alebo nám napíšte prostredníctvom nášho chatu v pravom dolnom rohu webovej stránky.

V prípade, že Vám nejde uplatniť zľavový kód tak:

  1. najskôr skontrolujte platnosť Vášho kupónu
  2. skontrolujte obsah košíka, či náhodou neobsahuje už zľavnené produkty (do zľavnených produktov patria: produkty v zľave, výhodné balíčky, trojbalenia a množstevné zľavy)
  3. v prípade, že Váš kupón je platný a vo Vašom košíku nie sú už zľavnené produkty a Váš kupón stále nefunguje, tak nás kontaktujte na tel. čísle +421 327 740 001 alebo nám napíšte e-mail na: [email protected].

Ak ste zaplatili objednávku na www.kompava.sk, ale nedostali ste potvrdenie alebo faktúru:

  1. Skontrolujte priečinok Spam/Reklama vo vašom e-maili.
  2. Prihláste sa na kompava.sk pod svojim účtom cez, ktorý ste vykonávali objednávku a skontrolujte prosím, či sa Vaša objednávka vytvorila.

Pokiaľ ste faktúru nenašli v maili ani nevidíte objednávku vo Vašom konte, prosím kontaktujte nás na: [email protected].

Na www.kompava.sk sa k odberu newslettera so zľavami prihlásite nasledovne:

  1. Na hlavnej stránke www.kompava.sk prejdite naspodok webovej stránky, kde nájdete sekciu pre prihlásenie k odberu newsletteru.
  2. Zadajte svoj e-mail do príslušného poľa.
  3. Potvrďte odber kliknutím na „Odoslať“.
  4. Na váš e-mail príde potvrdenie odberu, kde dokončíte prihlásenie na odber newslettera.

Po prihlásení budete dostávať informácie o novinkách, akciách a zľavových kódoch.

Nie, po odoslaní objednávky na www.kompava.sk už nie je možné dodatočne uplatniť zľavový kupón. Systém neumožňuje zmeniť cenu objednávky po jej potvrdení.

Ak chcete využiť zľavový kupón, odporúčame: Pred odoslaním objednávky skontrolovať, či máte platný kupón a uplatniť ho v košíku.

Áno, na našej webovej stránke www.kompava.sk poskytujeme množstevnú zľavu vo výške 12 %.

Stačí si do košíka vložiť 3 príchute rovnakého produktu (môžete pritom kombinovať rôzne príchute, váhy či veľkosti balenia) a zľava sa automaticky uplatní v košíku.


Množstevná zľava platí len na vybrané produkty, ktoré nájdete v príslušnej sekcii webu: www.kompava.sk/mnozstevne-zlavy.

Nie, u nás ISIC zľavy neplatia.

Nie, študentské zľavy neponúkame. Ponúkame zľavy pre B2B partnerov a pre registrovaných užívateľov na našej webovej stránke v rámci vernostného programu.

Na www.kompava.sk uplatníte zľavový kupón nasledovne:

  1. Vyberte produkty a prejdite do košíka tak, že klikneme na „dokončiť objednávku“.
  2. V košíku po pravej strane uvidíte  pole „Zľavový kupón/Darčekový šek“. Zadajte svoj kupón a kliknite na „Uplatniť“.
  3. Systém automaticky odpočíta zľavu od celkovej hodnoty objednávky.

Na jeden nákup je možné použiť len jeden kupón a zľavové kódy sa nedajú kombinovať s už zlacnenými produktmi.

POZOR: Do zľavnených produktov patria: produkty v zľave, výhodné balíčky, trojbalenia a množstevné zľavy.

Ak chcete produkt zakúpený na www.kompava.sk vrátiť alebo reklamovať, potom máte nárok na odstúpenie od zmluvy (vrátenie bez udania dôvodu), podmienkou je, aby bol tovar v neotvorenom kompletnom balení s plombou. Produkt potom môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.

Pre odstúpenie od zmluvy nám môžete poslať e-mail na [email protected] alebo vyplniť formulár pre odstúpenie od zmluvy.

Po prijatí vrátenej zásielky Vám bude vrátená kúpna cena (bez poštovného).

V prípade reklamácie (záručná porucha alebo poškodenie):

  1. Kontaktujte zákaznícky servis e-mailom s číslom objednávky, popisom vady a fotky.
  2. Reklamovaný produkt odošlite podľa inštrukcií od Kompavy.
  3. Kompava zabezpečí opravu, výmenu alebo vrátenie peňazí podľa povahy problému.

Áno, Kompava ponúka svoje produkty aj na medzinárodnej doméne www.kompava.eu, ktorá je určená predovšetkým pre zákazníkov mimo Slovenska, Česka, Poľska alebo Slovinska. Na tejto stránke nájdete širokú ponuku doplnkov výživy pre šport, zdravie a krásu, vrátane proteínov, vitamínov, minerálov a ďalších produktov.

Doručenie objednávky z www.kompava.sk zvyčajne trvá 1 až 2 pracovné dni od jej odoslania. Ak je objednávka vykonaná do 12:00 hod. počas pracovného dňa, potom môžete očakávať doručenie zásielky už nasledovný pracovný deň. Presný čas doručenia závisí od zvoleného spôsobu dopravy a miesta doručenia.

Ak je hodnota objednávky vyššia ako 85 €, doprava je zadarmo bez ohľadu na zvolený spôsob dopravy.

Na stránke www.kompava.sk môžete využiť nasledujúce spôsoby dopravy:

  1. Kuriér SPS – cena 4,30 €
  2. Packeta - výdajné miesto a Z-BOX – cena 3,50 €
  3. Osobný odber v predajni Kompava v Novom Meste nad Váhom - zadarmo

Ak vám balík z www.kompava.sk neprišiel, bol poškodený alebo sa stratil, potom:

  1. Skontrolujte stav zásielky pomocou Vášho sledovacieho čísla na webovej stránke Vami zvoleného prepravcu.
  2. V prípade oneskorenia alebo nezrovnalostí odporúčame najskôr kontaktovať priamo dopravcu, ktorý zásielku doručuje, a overiť aktuálny stav doručenia.

Ak problém nie je možné vyriešiť s dopravcom, kontaktujte zákaznícky servis Kompava na e-mailovej adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle +421 327 740 001.

Svoju zásielku z www.kompava.sk môžete sledovať po odoslaní objednávky:

  1. Po odoslaní objednávky Vám príde e-mail s potvrdením a sledovacím číslom zásielky.
  2. Na základe sledovacieho čísla zásielky môžete prostredníctvom webovej stránky prepravcu sledovať stav zásielky.

Pri každom produkte je na na našej webovej stránke uvedené dávkovanie konkrétneho produktu.

Ak máte otázku ohľadom konkrétnej zložky alebo látky, môžete sa pozrieť do nášho slovníka zložiek: www.kompava.sk/kompavacka-abeceda, kde nájdete podrobné informácie o účinkoch a použití jednotlivých látok. V prípade, že ste svoju odpoveď nenašli, nás môžete so svojou otázkou kontaktovať na e-mail: marketing@kompava.cz.

Do svojho účtu na www.kompava.sk sa prihlásite nasledovne:

  1. Kliknite v pravom hornom rohu na „Prihlásiť sa".
  2. Zadajte e-mail a heslo, ktoré ste použili pri registrácii.
  3. Po úspešnom prihlásení budete mať prístup k svojmu účtu, objednávkam a vernostným bodom.

Ak ste zabudli heslo, použite možnosť „Zabudli ste heslo?“.

Ak máte otázky týkajúce sa vášho zdravia, fungovania tela, výživy alebo vhodného výberu doplnkov výživy, odporúčame navštíviť našu Kompava Akadémiu (https://kompava-akademia.sk/), kde nájdete edukatívny obsah. V Kompava Akadémii sa sa venujeme rôznym témam o výžive, tréningu a fungovaní organizmu.

V našom centre Metflex Vám zase vieme poskytnúť odborné poradenstvo. Snažíme sa tu starať o Vaše zdravie, preto sa špecializujeme na oblasť poradenstva v oblasti výživy a zdravého životného štýlu.

    Stav Vašich bodov v Kompava vernostnom programe zistíte po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu na webovej stránke Kompavy, a to v sekcii Môj účet → Vernostné body. Tam uvidíte aktuálny počet bodov a ich hodnotu pre budúce objednávky.

    Ak ste zabudli heslo, prejdite na tento odkaz: www.kompava.sk/zabudnute-heslo,  a postupujte nasledovne:



    1. Zadajte e-mail, ktorým ste sa registrovali.
    2. Na e-mail Vám príde odkaz na obnovenie hesla – kliknite naň a nastavte si nové heslo.

    Ak e-mail nepríde do pár minút, skontrolujte priečinky „Spam” alebo „Reklama”.

    Ak ste omylom objednali nesprávny produkt, čo najskôr kontaktujte zákaznícky servis Kompava, a to na e-mail: [email protected] alebo telefonicky na tel. čísle +421 327 740 001. Ak objednávka ešte nebola odoslaná, môžu ju zmeniť alebo zrušiť.

    Ak už bola odoslaná a doručená, môžete produkt vrátiť do 14 dní od prevzatia podľa podmienok pre odstúpenie od zmluvy.

    Faktúru za objednávku nájdete v potvrdzovacom e-maile, ktorý Vám príde po odoslaní zásielky.

    Po odoslaní objednávky dostanete potvrdzovací e-mail s rekapituláciou objednaných produktov. Ak e-mail neprišiel, skontrolujte priečinok Spam/Reklama alebo si stav objednávky overte po prihlásení vo svojom zákazníckom účte v časti „Moje objednávky”.

    Áno — na stránke www.kompava.sk je v sekcii „Všeobecné obchodné podmienky“ uvedené, že objednávku môžete zmeniť alebo zrušiť zaslaním e-mailu na [email protected]. Podmienkou je, že požiadavku zašlete bezodkladne, najneskôr do 1 hodiny od vytvorenia a potvrdenia objednávky. Vrátiť môžete len neotvorené kompletné balenie s plombou, a to do 14 dní od prevzatia podľa podmienok na odstúpenie od zmluvy.

    Nie, u nás v Kompave nie je možné kombinovať viac zľavových kódov naraz – v košíku sa dá vždy uplatniť len jeden kupón na objednávku. Ak je produkt už v zľave, potom nie je možné naň použiť žiadne ďalšie zľavové kupóny.

    Do zľavnených produktov patria: produkty v zľave, výhodné balíčky, trojbalenia a množstevné zľavy.

    Áno — Kompava ponúka formu odborného výživového poradenstva v rámci svojho diagnostického centra. Napr. v centre Metflex je možné absolvovať diagnostiku organizmu a na základe výsledkov získať poradenstvo v oblasti výživy a nutričných plánov.

    Do programu sú automaticky prihlásení všetci zaregistrovaní zákazníci na www.kompava.sk. Za každý 1 € nákupu získate 1 bod, ktorý môžete pri ďalšej objednávke použiť ako zľavu (max. 50 % z hodnoty objednávky). Body sa pripíšu po prevzatí objednávky a nevzťahujú sa na poštovné. Pre uplatnenie bodov sa musíte prihlásiť.