novinka glutation jeden z najsilnejších antioxidantov

Ako na krásne tvarovaný zadoček
Ako na krásne tvarovaný zadoček

Ako na krásne tvarovaný zadoček

Ako na krásne tvarovaný zadoček

Mať pekne tvarovaný, svalnatý, nie však tučný, trasľavý zadok s celulitídou je teda poriadna drina. Vyžaduje si to trpezlivosť, čas, pevnú vôľu a správnu techniku.

Ako na to?

1. DREPY

Patria medzi najzákladnejšie ale i najúčinnejšie cviky. Je vhodné začať drepovať len s vlastnou váhou a postupne pridávať závažia. Stačia vám činky, neskôr prejdite na tyč so závažím. Dbajte na techniku, pretože práve tá môže spôsobiť komplikácie (hlavne s kolenami) ak je zle prevedená.

2. SUMO DREPY

Nohy roztiahnite čo najviac od seba, špičky vytočte von. Zadok stiahnite až pod kolená a následne vráťte hore. Dôležitá je pomalá technika prevedenia cviku. Môžete si zobrať i závažia. Nezabudnite vždy na konci cviku pretiahnuť panvu dopredu.

3. VÝPADY

Výpady môžete robiť vpred ale i vzad, poprípade šikmo dozadu. Je to veľmi účinný cvik. Pri výpade musí ísť jedno koleno až tesne nad zem a druhé musí byť nad členkom, poprípade tak, aby ste si videli špičku. Nikdy necvičte tak, aby ste si špičku prednej nohy nevideli. Veľmi tým zaťažujete kolenný kĺb.

Koľko cvičiť? 

Minimálne 3 krát do týždňa.

Chcete schudnúť?

Cvičte 6-8 sérií po 50 opakovaní z každého cviku.

Chcete tvarovať?

Cvičte menej cvikov –  3 – 6 sérií po 12-20 opakovaní, naložte si vyššiu váhu.

Cvičenie je efektívne až vtedy ak Vás svaly pália. Cviky striedajte, aby si telo na určitý opakovaný pohyb nezvyklo.  Viac inšpirácií s cvikmi na zadok nájdete na našom blogu ;)