Jahodové raňajky s proteínom

Jahodové raňajky s proteínom
Jahody obsahujú okolo 6-9% cukrov (fruktóza a glukóza), čo je málo na to, aby sa ich diabetici či chudnúci ľudia museli báť.

Potrebujeme:

1 šálka jahôd

2 šálky bieleho jogurtu

8 lyžíc müsli

1 dávka KOMPAVA ProteinFit 80 s jahodovou príchuťou alebo

1 dávka Proteín pre ženy s jahodovou príchuťou

 
Postup:

Jahody rozdelíme na štvrťky. Zmiešame jogurt s KOMPAVA ProteinFit 80  alebo s KOMPAVA Proteín pre ženy BodyFit 40. Vrstvíme až do plna - müsli s jogurtom a jahodami rovnomerne do štyroch pohárov. Môžeme dozdobiť nasekanými mandľami alebo čerstvými medovkovými listami a podávame.
 

Dobrú chuť !!! :-)



 


Kompava spol. s r.o., Piešťanská 1202/44, Nové Mesto nad Váhom 91501, +420 602 426 550, objednavky@kompava.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info