TOP rady na peknú postavu

TOP rady na peknú postavu

Súčasťou každého efektívneho a zdravého chudnutie je aj správne nastavenie jedálnička. Nižšie Vám presne popisujeme tipy a triky ako túto náročnú úlohu zvládnuť. Hor sa do boja s tukmi!

RAŇAJKY - začínajúce jedlo dňa. V jedálničku býva prevažne sacharidového charakteru. Z našej rady vrelo odporúčame nízkokalorickú a vysokonutričnú chutnú náhradu stravy BodyFit alebo Extra Mass vo forme lahodného pudingu. Prvé jedlo dňa nám dodáva energiu a hlavne ovplyvňuje našu celodennú aktivitu – ako mentálnu, tak aj fyzickú. Keďže mozog pre svoju činnosť potrebuje sacharidy, práve toto je najvhodnejší čas na ich príjem. Ďalšou výhodou je, že skonzumované sladké /sacharidové jedlo počas dňa spálime na energiu. Preto, ak si aj niekedy dovolíme malý „prehrešok“, vždy je najlepšia voľba na raňajky.

V žiadnom prípade raňajky nevynechávajme. Zabránime tak spomaleniu metabolizmu a prejedaniu vo večerných hodinách. Ak chceme držať striktnú diétu, pečivo a bielu múku úplne z jedálnička vylúčime a nahradíme ich zeleninou.

OBEDY - druhé hlavné jedlo dňa. Je zdrojom energie v popoludňajších hodinách. Ako v psychickej činnosti, tak aj vo fyzickej. Preto je vhodná kombinácia sacharidov aj bielkovín zároveň pri jedle. Ak sa stravujete v reštaurácií alebo jedálni, nezabudnite si so sebou pribaliť 2 kapsulky FitChitosferínu, ktorý stráži Vašu líniu.

Pri redukčných diétach odporúčame prílohu zo zemiakov, ryže a cestovín nahradiť najlepšie listovou zeleninou alebo strukovinami. Obsahujú väčšie množstvo vlákniny, ktorá nielen zasýti, ale má vynikajúcu schopnosť vnútorného prečistenia. Keďže je telo zbavené nečistôt, jednotlivé telesné orgány sa môžu lepšie sústrediť na vykonávanie svojich činností.

Počas úpravy jedálničku dbajme na vysoký príjem tekutín min. 2 – 3 litre denne – najmä neperlivé minerálne vody, bylinkové čaje, príp. zeleninové a ovocné džúsy...

VEČERA - tretie základné jedlo ovplyvňujúce kvalitu spánku a regeneráciu unavených telesných orgánov.

Ak konzumujeme ťažké jedlá, ktoré zaťažujú organizmus, náš spánok ani zďaleka nebude tak kvalitný, čo má veľký súvis s regeneráciou a „načerpaním nových síl“. Sacharidové jedlá alebo vyprážané jedlá sa počas spánku nemajú šancu spáliť – premeniť sa na energiu a tak im nezostáva nič iné, ako premeniť sa vo forme tuku a pohodlne sa uskladniť do tukových vankúšov. Preto odporúčame toto jedlo v ľahkej zeleninovej, prípadne bielkovinovej forme. Ideálnym riešením je lahodná a chutná dávka jedného z našich bielkovinových proteínov: ProteinFit80, ProteinFit70.

Bielkoviny dostatočne zasýtia a pokiaľ nie sú prijímané vo veľkých množstvách – nezaťažujú organizmus, ale v tele pôsobia ako regeneračné prvky, ktoré uzdravujú.

NEZABUDNITE: Večerou si určujeme náladu a pocity ďalšieho dňa.

Rozloženie celodennej stravy v kcal dávkach je individuálne. Ak máme deň, kedy sa fyzicky viac namáhame ako inokedy, môžeme si dopriať sýtejšie jedlá. Ak prežívame pasívny deň, s kľudom môžeme jesť len šaláty a vlákninu.

Každopádne, ak sa chceme dostať späť do formy, treba chcieť a nerobiť to pre nikoho iného na svete – iba PRE SEBA!!!

K tomu sa nám zíde: silná motivácia, pevný cieľ, minimálne štipka sebadisciplíny...

Proteín pre ženy na chudnutie KOMPAVA BodyFit:


Kompava spol. s r.o., Piešťanská 1202/44, Nové Mesto nad Váhom 91501, +420 903 473 211, objednavky@kompava.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info